Veelgestelde vragen

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen en antwoorden op een rij. Heb je uiteindelijk toch nog een vraag? Onze klantenservice helpt u graag verder via [email protected]

Wat zijn de verzendkosten?

Vanaf €39-, worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Onder dit bedrag wordt er automatisch €3,95,- aan verzendkosten verrekend bij het bestellen van je producten.

Hoe kan ik Betalen?

Je kunt veilig en eenvoudig betalen via IDEAL, Klarna, IBAN en Afterpay en Visa.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Wanneer je op maandag tot en met vrijdag voor 16.00 uur bestelt en afrekent wordt het product de volgende dag geleverd. Binnen België geldt een levertermijn van 48 uur na bestelling. Je krijgt altijd een automatisch bericht wanneer het pakket is aangemeld bij onze vervoerder. Bestelt u na 16.00 uur dan wordt het pakket de volgende dag verzonden.

Track en Trace

Wij verzenden al onze pakketten met een track en trace code waardoor je gemakkelijk je pakketje kunt volgen. Wanneer onze vervoerder het pakket heeft verwerkt en aangemeld ontvang je automatisch een track en trace code per mail. Mocht je geen track en trace code ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn maat is uitverkocht, wanneer kan ik deze bestellen?

Apollo-sokken.nl heeft korten lijnen met de producent/leverancier. Door deze korte lijnen streven we naar een volledige voorraad om u direct van dienst te zijn. Mist u een product op maat? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen vermeld op onze site zijn inclusief 21% BTW.

Hoe krijg ik mijn retour bedrag terug gestort?

Bekijk onze retourvoorwaarden(link) welke stappen je moet volgen. Wanneer je het pakket retour hebt aangemeld, zullen wij dit zo snel mogelijk in behandeling nemen en het openstaande bedrag terugstorten. Het terugstorten van je retourbedrag gebeurd altijd binnen 14 werkdagen.

Verkopen jullie ook sokken voor kinderen?

Apollo-sokken.nl staat bekend om het grote assortiment wat we aanbieden. Je kunt eenvoudig in onze webshop kindersokken selecteren, of klik op deze link(kindersokken). Heb je een specifieke wens? Onze klantenservice helpt u graag verder via [email protected]

Kan ik de sokken naar een ander adres laten sturen?

Ja, wanneer je in de winkelmand de juiste producten heb geselecteerd kun je eenvoudig bij bestellen aangeven dat het factuur- en afleveradres anders zijn. Je kunt er voor kiezen om een bijvoorbeeld een cadeau direct naar de ontvanger te sturen en je ontvangt zelf de factuur.

Heb ik garantie?

Wij van Apollo-sokken staan voor kwaliteit en service en daarom heeft u recht op wettelijke garantie. Neem per mail contact op met onze klantenservice, stuur een foto van het betreffende product en voeg daarbij de factuur toe. Wij reageren zo spoedig mogelijk op je aanvraag.

Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?

Om het bestelproces zo eenvoudig mogelijk te houden is een account aanmaken niet nodig om je producten te bestellen.  Het aanmaken van een account kan het bestelproces in de toekomst makkelijker maken, je hoeft je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Mijn pakket is niet geleverd, wat nu?

Je hebt van ons een track en trace code ontvangen wanneer je bestelling geleverd wordt. Geeft de track en trace code aan dat het pakket geleverd is? Controleer uw brievenbus of de pakketbezorger een briefje heeft achtergelaten. Het kan namelijk zomaar zijn dat het pakket bij je buren is geleverd en je deze kunt ophalen. Is er nog steeds onduidelijkheid waar het pakket zich bevindt? Neem contact op met onze klantenservice (link) en wij gaan met onze vervoerder aan de slag om je pakket geleverd te krijgen.

Ik heb niet het juiste artikel ontvangen, wat moet ik doen?

Al onze producten worden door ons personeel ingepakt, het kan dus voorkomen dat het verkeerde product is ingepakt. Heb je een verkeerd artikel ontvangen, neem contact met ons op en wij helpen je graag om dit op te lossen.