Retourneren

Is het verkeerde artikel geleverd of bent u niet tevreden over het product? Het product wat je bij ons hebt besteld, mag altijd retour worden gestuurd of geruild worden zonder opgaaf van reden. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend en ons team probeert uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.

Binnen 30 dagen nadat je het pakket hebt ontvangen, mag je bij ons het product retour sturen zonder opgaaf van reden. Wat zijn de voorwaarden;

Voorwaarden:

  • Het artikel mag niet uit de verpakking of beschadigd zijn.
  • Je hebt een bedenktijd van 30 dagen.
  • Je dient de pakbon of factuur bij te voegen.
  • Het artikel mag niet zijn gedragen.
  • Ondergoed mag je alleen ruilen wanneer deze niet uit de verpakking is.

 

Hoe kan je het product(en) retourneren?

  • Vermeld duidelijk je adresgevens.
  • Voeg de pakbon/bestellingsopdracht toe aan het retourpakket.
  • Zorg dat alle producten netjes in de verpakking in het retourpakket worden meegestuurd.
  • Het retour sturen van artikelen is altijd voor eigen rekening.
  • Kies met welke vervoerder je het retourpakket wilt versturen, dit kan enorm in prijs schelen.
  • Bekijk of je het retourpakket in een brievenbus pakketje kunt versturen, dit scheelt enorm in kosten.

 

Gemakkelijk Retourneren

Door onze samenwerking met DHL kunt u hier eenvoudig uw retourmelding aanmelden via onderstaande link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints

Kosten Retourneren

De kosten voor het retourneren van de producten zijn altijd voor eigen rekening. Heeft u een artikel ontvangen in een verkeerde maat, kleur of is het product ondeugdelijk? Neem contact op met ons team via [email protected] en wij reageren binnen tien werkdagen op uw aanvraag. Om het retourproces zo snel mogelijk te laten verlopen vragen wij om een foto met korte beschrijving toe te voegen in uw e-mail.

Goedkoop Retourneren

Je kunt met iedere vervoerder in Nederland je pakket retour sturen. Zorg er altijd voor dat je een bewijs hebt van je retourzending middels Track en Trace en dat je dit bewijs goed bewaart. Verder is het goed om de verschillende vervoerders te vergelijken, dit kan veel in kosten schelen. Passen de artikelen in een brievenbusdoos? Een brievenbusdoos is een stuk voordeliger als een normale zending, maak hier dus ook gebruik van.

Retouradres:

Apollo-sokken.nl
Galvaniweg 19
5482 TN Schijndel

Klantenservice

Heb je nog vragen over retourneren of heeft u een andere vraag? Neem contact op met onze klantenservice via [email protected]