Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Is het verkeerde artikel geleverd of bent u niet tevreden over het product? Het product wat je bij ons hebt besteld, mag altijd retour worden gestuurd of geruild worden zonder opgaaf van reden. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend en ons team probeert uw aanvraag zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen.
Binnen 30 dagen nadat je het pakket hebt ontvangen, mag je bij ons het product retour sturen zonder opgaaf van reden. Wat zijn de voorwaarden;
Voorwaarden:
Hoe kan je het product(en) retourneren?
Gemakkelijk Retourneren
Door onze samenwerking met DHL kunt u hier eenvoudig uw retourmelding aanmelden via onderstaande link: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/dhl-servicepoints
Kosten Retourneren
De kosten voor het retourneren van de producten zijn altijd voor eigen rekening. Heeft u een artikel ontvangen in een verkeerde maat, kleur of is het product ondeugdelijk? Neem contact op met ons team via info@apollo-sokken.nl en wij reageren binnen tien werkdagen op uw aanvraag. Om het retourproces zo snel mogelijk te laten verlopen vragen wij om een foto met korte beschrijving toe te voegen in uw e-mail.
Goedkoop Retourneren
Je kunt met iedere vervoerder in Nederland je pakket retour sturen. Zorg er altijd voor dat je een bewijs hebt van je retourzending middels Track en Trace en dat je dit bewijs goed bewaart. Verder is het goed om de verschillende vervoerders te vergelijken, dit kan veel in kosten schelen. Passen de artikelen in een brievenbusdoos? Een brievenbusdoos is een stuk voordeliger als een normale zending, maak hier dus ook gebruik van.
Retouradres:
Apollo-sokken.nl
Galvaniweg 19
5482 TN Schijndel
Klantenservice
Heb je nog vragen over retourneren of heeft u een andere vraag? Neem contact op met onze klantenservice via info@apollo-sokken.nl